Základní škola Neratovice,
28. října 1157, okres Mělník
Projekt „CODE BUDDIES 2 – YOUNG PROGRAMMERS CONNECTED“ a návštěva přátel z Polska – 3. DEN

Projekt „CODE BUDDIES 2 – YOUNG PROGRAMMERS CONNECTED“ a návštěva přátel z Polska – 3. DEN

Celá projektová skupina strávila první část dne v českém hlavním městě Praze.

Naše první kroky vedly do muzea Illusion Art Museum Prague, které  se nachází v krásné novorenesanční budově. Velké množství iluzivního umění a trick-artu nás všechny opravdu oslovilo. Nečekané optické efekty si hrály s naší představivostí a rozšířily tak naše vizuální vnímání světa o nové perspektivy. U všech exponátů záleželo však na správném úhlu pohledu.

Dalším bodem programu byla procházka starými uličkami Prahy a návštěva nejznámějších pražských památek a míst. Patřily k nim Obecní dům na Náměstí Republiky, Staroměstské náměstí s Orlojem a památníkem Jana Husa. Přes Karlův most jsme dorazili na Kampu a Malou stranu a udělali jsme si několik zajímavých fotografií u zdi Johna Lennona. Právě byl čas oběda a všichni se těšili na slíbený oběd v Mc Donaldu. Metrem jsme se pak přesunuli na horní část Václavského náměstí, k oblíbenému místu schůzek a setkání – soše sv. Václava. V pořízených fotografiích nechybělo ani Národní muzeum a odtud bylo jen kousek k nádraží. Do Neratovic jsme se vrátili unavení, ale šťastní a plni nezapomenutelných dojmů.

Den však ještě nekončil, čekala nás rozlučková party ve škole s kulturním programem. Pozvání přijalo i několik rodičů, kteří společně připravili malé pohoštění. Z fotografií je patrné, že jsme se všichni skvěle bavili a naplánovaný čas ani zdaleka nestačil.

Večer opět patřil českým rodinám.

Podívejte se na fotky ze třetího dne. Více fotek najdete v naší galerii.

https://photos.app.goo.gl/JjJ9mn2axtGPvXHx9

Celý projekt je financován  z Visegrad Fund #VisegradFund.

Dne 14. května 2024 se konalo v Neratovicích okresní kolo ve volejbale.
13. 5. 2024 začínáme přijímat žádosti o přestup do 6. ročníku.

Zjistili jsme, co je pitná voda, užitková voda, jak vodou šetřit i jak probíhá koloběh vody.